OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I have a life, believe it or not.

skrivet på X3M 15.10.2008 07:41

 

Hej på er sötnosar. Hur äre med er allihopa?

Jag skall snart till sveps som vanligt men tänkte att jag nog har tid att lite skriva. Dock så vet jag inte vad jag skall berätta. Gud vad mycket enklare det vore ifall ni frågade en massa frågor av mig som jag sen skulle kunna svara på i ett inlägg.

Men det som jag gjort på senaste är...
...varit på Insiders på Svenska Teatern och haft alldeles superroligt.
...gått på sveps varje dag.
...haft filmkväll förra veckoslutet där vi kollade 3 filmer i rad.
...planerat på sverigeresan och har nu en sovplats fredag-lördag som kräver en hel del resande, men hon kommer emot mig till Arlanda. Vilket betyder att jag inte behöver oroa mig för att tappa bort mig.
...fyllt minnet på min dator så nu skriker den på mig helatiden. Borde köpa extern hårdskiva.
...sett på fiveawsomeguys på youtube. Awsome.

Det jag skall göra är...
...Tsukicon på veckoslutet med Tony och Anna.
...Insiders på fredagen.
...Sveps hela veckan.
...osv.

Visst är mitt liv så fint?

- Humör: happy
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Annelie

Kan du inte berätta lite om dig själv i något inlägg? Eller, det gör du ju redan, men ungefär saker som vilken din favoritfärg är, vilka olika stilar du haft genom åren, etc :)

2008-10-15 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0