OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

jag...skall...vblogga...:/

Okej. Hej på er.

Jag sitter nu och kopierar över en hel del bilder för att få mera plats på min dator. Jag hittade stället där jag kan filma med min webcam så det är kul. Så nu måste jag planera en "vblogg" till VPFPHs youtube. Crazy eller hur?
Ni som känner mig så vet att det låter megagalet.
Men jag vill ändå göra det av någon konstig orsak.
Hur jag skall våga är en hel annan sak.

Så det kanske kommer vbloggar även hit i något skede. Jag lovar inget dock.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0