OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Mera text än i förra...

Okej. Jag flyttade mitt kompis-möte tills imorgon så denna kväll kommer antagligen att bestå av tv-tittande och antagligen en del här sittande. Datorsittande alltså för er lite trögare. HAHAH.
Jag har en hel del Charlieissocoollike videon att kolla igenom. Jag har blivit lite kär i dem och det att han är så otroligt söt gör det hela mycket trevligt.
Om ni vill kolla på dem, och gratta honom eftersom han fyllde 18 idag, så går ni till youtube (alla kan väl adressen dit hoppas jag. orkar inte länka.) och skriver in charlieissocoollike så borde ni hitta honom.
Han är fantastisk. Räddade min dag.

Snart skall jag gå till tvn och lägga på den eftersom jag vill kolla på The Bold and The Beautiful som kommer om en riktigt liten stund, sådär 15 minuter om man skall vara exakt. Och ja, jag vet att det bara är en massa gamla tanter som kollar på det programmet men det är faktiskt ett ganska så roligt program. Verkligen. Fullt av en massa saker man kan skratta åt.
Sen kommer Ugly Betty efter det på en annan kanal dock.
Så min kväll är fullpackad av program.

Just det. Jag måste ju äta även. Åt lite dåligt på dagen och min kropp känner det. Crapfuck.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0