OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Morgon

Godmorgon!

Där ute är mörkt och molnigt. Tråkigt definitivt. Varför kan det inte vara som det var igår på morgonen när jag vaknade upp hos Anna? Det var fint väder och solen lyste in i lägenheten. Det var så fint.

Väldigt tråkigt med moln och mörker. Man blir bara på dåligt humör.

Snart skall jag gå iväg till sveps. Även om jag nästan skulle vilja lägga ner mig i sängen igen. Och dessutom så måste jag föra en biblioteksbok tillbaka eftersom jag inte kan förnya den. Någon annan har bokat den så crap. Har inte hunnit läsa den ännu.
Detta är orsaken till varför jag inte lånar bibbaböcker nästan någonsin.

Jag måste börja läsa mer och bättre.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0