OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Mörkt

Godmorgon på er!

Jag hatar att vakna upp när det är alldeles mörkt ute. Nu är det mörkt och grått och tråkigt. Och dessutom så har inte Lillebror skola idag så han får fortsätta sova hur länge som helst! Och jag är bara smått avundsjuk på honom. Vem skulle inte vara?!

Lusten att gå ut idag är minimal. Alvarligt. Det känns inte alls roligt. För att där ute är mörkt och kallt.

Märks det att jag inte gillar vinter?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Ja det märks och jag lovar dig, du är inte den ända... hehe

2008-10-16 @ 16:21:42
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0