OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Nostalgiskt...och annat

Skrivet på X3M 30.10.2008 12:25


 

Det är ett helt år sen The GazettE konserten. Det känns alldeles otroligt. Jag kan inte förstå att det har gått ett år. Tiden tycks gå så fort fram att jag inte hinner med riktigt.
Jag saknar den tiden. Jag vill sitta på gatan vid Tavastia igen och känna samma känsla. Veta att snart får man se dem. Snart.
Jag vill gå på kaffe med Mia och få en tekopp framför mig istället för kaffe. Sitta och prata om allt och inget och bara njuta.
Kom tillbaka killar, snälla!

Jag känner mig nostalgisk idag.

Hej, jag saknar dig. Jag önskar att du skulle kunna prata med mig. Jag önskar att vi skulle kunna reda ut det här råddet. Jag vill kunna krama dig igen och prata med dig och skratta med dig. Förlåt att jag är så jobbig. Jag vill inte förlora dig. Jag har förlorat alldeles för många viktiga personer i mitt liv. Jag vill verkligen inte att du blir en av dem.

Idag skall jag till frissan och klippa och färga håret. Det är bäst.

- Humör: ok
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0