OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Scary shit.

Okej. Nu skrämmer min kära lilla låda livet av mig. Med kära lilla låda menar jag såklart saken jag sitter vid just nu. Datorn med andra ord.
Allvarligt.
Den surrar. På ett dåligt sätt.
Jag är rädd.
Den kommer säkert att snart säga poff och så är ALLT borta för evigt!
Mitt liv.

Jag måste verkligen köpa extern hårdskiva så fort som möjligt.
Annars vet jag inte vad jag gör.
Allvarligt.
Nu.

Istället för det köpte jag 2 t-skjortor som jag egentligen inte alls behöver, men bara måste ha ändå.
Ni får se dem imorgon.
Kanske.
Om jag orkar.
Jag hade en jätterolig kväll idag.
Finfint!

Underbart.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0