OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

utan stora bokstäver.

oh. crap. inga stora bokstäver i detta inlägg. bara för att det är roligt att skriva så ibland. även om det även är svårt eftersom mina fingrar är så vana vid att skriva stora bokstäver efter varje punkt. men kanske jag kan lyckas hålla mig borta från dem ändå.

har en massa att göra på en vecka. eftersom jag ju är påväg till sverige nästa fredag och jag borde hinna köpa en webcam före det och gå till frissan på tisdagen, då har jag även insiders som jag även måste hinna till. och så tycker jag att jag har någonting annat även, men kan inte komma på vad. mitt minne är så otroligt dåligt och jag orkar inte tänka.

jag hoppas att denna vecka inte kommer vara lika full som förra eftersom det var verkligen intense. jag är inte van vid så mycket happenings och jag är en människa som behöver lite paus och egen tid så att jag bara kan ta det lugnt och andas. jag blir utmattad och trött. så förra veckan var verkligen någonting nytt för mig. ansträngande men även rolig.

jag tror nog inte att jag har så mycket att göra nu på veckan. utom tisdagen som kommer vara en massa springande. om jag nu lyckas få tiden lite ändrad så att jag hinner med både insiders och frissan. jag vet inte hur det skall gå.

jag har 2 bilder jag skall visa frisören så det skall bli roligt.

(jag vill vlogga helatiden och det är lite sjukt.)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0