OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

VPFPH on Youtube.

skrivet på X3M 21.10.2008 07:37

 

Jag tycker att ni alla skall ta en titt hit. Speciellt ni som vet VPFPH. Det är ungefär en liiten liiten bråkdel men ni andra kan lära känna en del av VPFPH som kommer att börja vlogga. (och nu vill alla såklart veta om jag kommer att göra det och svaret är JA sen när jag lyckats samla på mig tillräckligt med mod och tomt hus. typ)

Emelie är så fantastiskt fin och smart så hon nämnde mig i vlogen så nu känner jag mig kanske smått utpekad och känner på mig att jag bara måste börja vlogga. Även om jag är liite nervös över att prata med en webcam liksom.

Men VPFPH är mitt liv.

OCH Nelle (the boss of the whole group) kommer även att börja vlogga så fort hon får en webcam. Gissa vem som vet vad hon nu skall köpa åt sin andra halva till julklapp? :D (Och ja jag kan säga såhär eftersom Nelle även själv vet.)

Så gå och se på första vloggen på youtube HÄR.
Det kommer bli en massa Harry Potter nörderi. Det kan jag lova er.

- Humör: härligt
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: remaster

Hej, tänkte bara säga att det går att ändra land och tidszon under bloggens inställningar. Då borde klockan börja gå rätt :)

2008-10-21 @ 11:37:50
Postat av: emzi

Jag har gjort det och de är rätt, men tiden är fortfarande fel. Den ändrar inte.

2008-10-21 @ 12:18:13
Postat av: hanna

jag önskar lite att jag hade tid att vara med, men jag stressar ihjäl mig som det redan är, och jag vlogar ju redan så jag har inte tiiid. så om du vill ge mig en julklapp så ge mig tid!

2008-10-25 @ 19:40:31
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0