OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

1666

1666 e-mails i min e-mail. hahaaaha. Mest en massa skit som jag inte ens behöver läsa. Jag är bara lat och orkar inte kolla igenom allt.

Klockan är mycket, 1:28 AM för att vara exakt. Funderar på att kanske snart börja gå i säng så att jag inte förstör min dygnsrytm helt igen. Det skulle vara så jobbigt.
Men jag skulle även vilja sitta och skriva en stund ännu. Fast det kan jag nog fortsätta senare.

Jag tror sängen vinner den här gången.

Gonatt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0