OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Allt hittar man....




Foton: Jag.

Den är ju hur fin som helst och någon hade tänkt kasta bort den eftersom vi hittade den i vårt sophus. Så vi räddade den därifrån och tog hem den. Jag är verkligen i behov av mera cdplats, som ni kanske ser om ni kollar brevid cdställningen på nedersta bilden. Där ser ni högen med cdn som behöver plats.

Jag har massor massor med cdn. Och vill ha mera och mera och mera. Önskar att jag hade pengar att köpa mera cdn för.
Kan inte nästa månad vara här redan...


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Den är ju fin! Vitsi ja å vill ha pengar att köpa massor CD:n, DVD:n och böcker för. Tänk om man sku ha fem huntti extra. Sku va sweet!

2008-09-14 @ 13:43:20
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0