OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Den där jävla lampan! (och minnet)

Haha, Detta måste jag bara berätta om!

Lillebror släckte kökslampan före jag hann föra alla mina grejer dit och jag sa åt honom att han kan inte släcka den fören jag är färdig. Han kommenterade att jag aldrig släcker den efteråt. Jag sa att visst gör jag det.
Jag förde mina grejer och gick efter mitt istee från vardagsrummet och kom till mitt rum och satte mig ner här framför datorn. En stund senare kommer Lillebror in och säger: I think I just proved my point.
Först förstod jag inte vad han pratade om, men sen kom jag på lampan.
Jag hade glömt att släcka lampan i köket.

Såhär långt är mitt minne.

Och jag skrattade.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0