OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gårdagen och STK

skrivet på X3M 04.09.2008 18:55

Normalt så skriver jag inte väldigt långa blogginlägg, av någon konstig orsak, men jag började skriva om gårdagen och stk på bloggen och plötsligt så märkte jag att det blivit ganska så långt. En massa onödig information som ingen behöver, men sån information är ju ganska så mysig ändå.

Det enda ni behöver för att läsa om spännande stk och fina Hipsu och Kaija är att hitta länken i texten ovanför. Det borde inte vara så svårt.

Fantastiskt.

- Humör: happy
- Musik: Markus Krunegård spelar i mitt huvud.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0