OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

gomorgon.

Fy fan vad jag hatar att gå i duschen på morgonen. Allvarligt. Jag förstår inte hur jag alltid hamnar göra det. USCH. Detta får bli sista gången.

Nej, det kommer att hända fler gånger såklart. För att det är mig vi talar om och jag håller aldrig saker jag säger.

Men jag är nog trött och känner mig seg idag. Och idag skall Lillebror ha pokerkväll här med några kompisar och jag får inte vara här då, så det blir pappa för både mig och mamma. Det blir riktigt intressant att en gång åka därifrån till Sveps på morgonen.
Idag skall jag dessutom ut och fota efter Sveps tillsammans med Tony. För att Oskar vill se foton jag tagit imorgon. Hahahaa. Och jag vill ju fotografera mera än vad jag gör nu så nu har jag en orsak att ta med kameran och gå ut med den. Det skall bli jätte roligt.

Det var en anonym kommenterare som frågade vad Sveps är. Jag tror nästan att sveps hemsida berättar ganska så bra. Så ni kan alla gå in där och läsa om ni är intresserade.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0