OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

how nice...

En paus i allt wrestlingtittande. Jag tror att det blir massor av tittande och nästan inget datorsittande. Kanske det är riktigt bra och jag vill göra Lillebror glad med att titta massor idag.

Varför undrar ni...

Ja, orsaken till det är att han övertalade pappa att ringa till Elisa, mitt abonnemang, och fråga vad som är fel när jag inte kan skicka sms längre. Jag ringde ju faktiskt till pappa och berättade om att det inte går men då sa han bara åt mig att jag måste ringa dit själv. Fint att min pappa inte känner mig tillräckligt bra för att veta att jag inte kan ringa.
Men han kommer att ringa imorgon och sen meddelar han åt Lillebror och sen meddelar Lillebror åt mig.

Hopperligen så fungerar det sen. Håll tummarna för det.

Nu stack Lillebror till kiosken så jag blev ensam.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0