OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag mår bra.

Hanna:
hej, jag läste jättejobbiga grejer om skolskjutningar i finland nyss. du kan väl blogga eller något eller typ kommentera min blogg så jag vet att du mår bra för jag blev lite orolig för det slog mig att jag har ingen aning om vilken skola du går på eller så!

Hanna blev orolig. Det var lite mysigt att läsa den där kommentaren och se att någon blivit orolig. Dock så kan jag meddela att jag inte befinner mig alls nära skolan där skjutningarna hände så jag mår toppen. Visst, det känns väl lite hemskt att det hänt IGEN. Det är inte längesen den förra skjutningen.
Världen har gått och blivit extra farlig på senaste tiden.

Det är verkligen inte alls roligt.

11 döda senast jag kollade.

Det är hemskt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0