OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Lightprodukter stöds inte!

Snart snart börjar Big Brother här i finsk tv (ja jag tyckte att det behövde nämnas.) och det gör mig glad. Jag skall ta och äta god choklad glass och dricka coca cola. ÅH, så mysigt att jag dör lycklig. Jag njuter för fullt av veckoslutet. Föresten så åkte inte Lillebror till pappa idag, men han åker imorgon. Det är nog ganska så roligt att ha honom hemma ändå. Tittade på wrestling med honom och sånt.

Vi har ätit pizza även. Det var så gott!

Föresten så kan jag uppdatera detta inlägg och berätta att lillebror är alldeles okej. Även om läkarna inte har någon aning om vad det är som var fel egentligen, men läkare ni vet. Vad skulle de veta...

Och jag upptäckte idag att jag börjar må dåligt av cola light. Ont i magen. Jobbigt. Fast det är inte så farligt eftersom jag nästan aldrig dricker light produkter ändå. Jag gillar inte lightprodukter. Det är bara en massa skit i dem. Aspartam och sukralos. Och whatnot. Uschusch. Äkta vara gäller. Med socker!

Nu skall jag gå till vardagsrummet och mysa med familjen. Ha det så bra mina små vänner!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0