OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

long time no see

11 timmar 31 minuter sen mitt senaste inlägg. Ojojoj. Sveps tar och dödar mitt bloggande helt och hållet. Måste kanske börja blogga därifrån på pauserna så att inte bloggen dör helt och hållet.

Vi var ute och fotade i regnet idag. Det var lite kallt, men okej.

Var med Lalla på Rafla en stund efter sveps och där satt ingen mindre än Ville Valo och hade intervju. Och en fotograf tog en massa bilder. Det var lite coolt på något sätt.

Nu har jag huvudvärk och är lite trött. Skall sitta framför tvn hela kvällen tror jag.

Kram!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0