OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Nu drömmer jag om bloggläsandet.

Jag drömde en massa i natt. Fast jag minns bara en del, små delar. Detaljer av drömmarna.

1. Jag läste bloggkoll och hamnade på Kenzas blogg där hon hade lagt en bild på sig själv. På den bilden var hennes bröst otroligt stora och väldigt synliga.

2. Jag var i någon stor shoppingmall och sökte efter ett ställe som skulle kunna noppa mina ögonbryn. Jag hittade ett, men sen så plötsligt var jag påväg dit igen och hade glömt gå den tiden de hade gett mig. Det var ungefär då jag vaknade.

Jag tror att första drömmen vill berätta åt mig att jag läser för mycket bloggar och bloggkoll. Om man t.o.m drömmer om det så kan det inte vara jättebra.
Andra drömmen tror jag att har att göra med det att jag funderat på att hitta något ställe en tid nu och igår så nämnde en släkting att mina ögonbryn skulle kunna vara lite smalare.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: 1000Bloggare.se

Registrera dig som användare och blogga i bloggen där allt kan hända.

1000bloggare.se är öppen blogg för alla seriösa bloggare som vill dela med sig av sina åsikter, funderingar och erfarenheter eller om du bara vill skriva lite skit, dela med dig en bild eller videoklipp.

Alla är välkomna, surfa direkt in på http://1000bloggare.se

2008-09-08 @ 06:52:28
URL: http://1000bloggare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0