OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

slö

Nu har jag varit i duschen och skall snart gå och titta på BB tillsammans med Lillebror. Idag har det inte hänt så mycket speciellt, det har varit ganska så vanligt. Tråkigt, med andra ord. Lite wrestling har vi kollat på och det är alltid roligt.

Nej fan heller att detta skulle bli någonting. Jag har inget att skriva om.

En sak, fick hjälp av Laila med min telefon, nu hoppas jag att den rymmer mer än bara 39 sms åt gången. Har blivit alldeles galen på den. Jag håller er uppdaterade angående detta. Ja, ni behöver den informationen så mycket.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0