OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Söndag.

Söndag. Vissa tycker att det är veckans bästa dag, vissa säger sämsta. Jag vet inte vad jag tycker för tillfället. Kanske så skulle jag kunna säga bästa eftersom det är dagen då man får ta det lugnt och bara andas. Kanske skulle jag kunna säga sämsta för att den verkar gå så trögt när man inte har några planer överhuvudtaget.

Söndagen är dagen då jag inte har några planer. Jag sitter bara hemma.

Veckoslutet var jag hos pappa så det kanske förklarar min frånvaro en del. Det var roligt att se pappa och han har rakat av allt hår från huvudet. Det brukar han göra mest före sommaren, men sommaren gick ju redan förbi...

Lördagen gick snabbt förbi eftersom jag träffade både Tony och Anna. Gick runt i stan och flummade så otroligt mycket. Snackade skit och sånt roligt. Var till Brunnsparken och satt uppe på kullen där det blåste så otroligt massor och jag frös. Men jag tror ändå att Tony frös mest.
Åt på McDonalds som omväxling. HAHAHA. Let me laugh.

Nu sitter jag och pratar med Tony på msn och dricker gammal cola som Lillebror lämnat. Hur bra som helst.

Fick veta att Tony skaffat blogg men någon adress har jag dock inte ännu fått så jag kan inte länka till honom. Tragiskt.

EDIT 4:51 PM
Tonys blogg hittas här.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0