OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Get smart och min telefon.

Get Smart var en riktigt okej film. Den var rolig att se på, men den var nog inte det bästa jag sett på länge. Tyvärr. Den var ok och roligt och värd att se. Dessutom så var det så kul att se The Rock. Han är så jävla cool. Dwa(y)*ne Johnson eller vad han nu egentligen heter. Jag är wwe-skadad att jag bara vet hans wwenamn, som han inte vill att människor skall använda mera eftersom han slutat med wrestling.
Dessutom så visste jag inte att The Great Kali är med i den filmen så jag fick en liten överraskning. Det var lite roligt, även om han är sjukt dålig.

Dessutom så såg jag min telefon i filmen. Eller min nuvarande telefon. Som tycks ha problem och vill inte riktigt fungera som jag vill. Den säger att minnet skulle vara fullt efter 39 sms, vilket är alldeles patetiskt. Och kan bara inte stämma, eller hur?

Fan.
Nu kan jag inte smsa alls. Jag har gjort någonting konstig så nu kan jag inte skicka sms. Jag fattar ingenting. Detta är inte kul längre.


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Ella

Oh, go cry me a river, finnish boy

2008-09-19 @ 19:12:36
Postat av: emzi

So that you can jump in the river and die?

2008-09-19 @ 19:52:19
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0