OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Det kom igång.

Ett nytt år har kommit igång. Riktigt bra kom det igång även så jag har en känsla av att det här året kommer att slå förra året. Stor säkerhet.
Åtminstone så har jag inte gråtit i år ännu vilket alltid kan ses som positivt med tanke på att jag grät vid den här tiden förra året.

Så det känns positivt.

Och bara för att jag råkar tycka om att fåna mig i webcamen så får ni tre fina bilder på mig. FÖRSTA ÅR 2009!



Och ja, jag har ett kilo smink på mig. Det är ganska så fantastiskt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

och "någon" har jag för mig att sa att "någon" va kamera räd... hahaha... jag undrar vem det va... hahaha, Okeys sorry kunde inte låta bli att nämna xD

2009-01-01 @ 02:37:33
URL: http://fitchy.blogg.se/
Postat av: Theredon

Kek I smell insiders ^^



Okej ja borde int ha skrivi "kek" för typ ingen annan än Tony förstår de :D



-Kalle-

2009-01-01 @ 05:03:11
Postat av: Theredon

Kek I smell insiders ^^



Okej ja borde int ha skrivi "kek" för typ ingen annan än Tony förstår de :D



-Kalle-

2009-01-01 @ 05:03:32
Postat av: Theredon

Vitun "internt fel" nu kom de 2 gånger :(



-Kalle-

2009-01-01 @ 05:04:47
Postat av: emzi

Tony ---> Jag är om någon annan är bakom kameran. Mig själv kan jag nog fota helt själv utan problem. Dah.



Kalle ---> Jag förstår kek. Jag är såpass inne att jag nog förstår det. Såpass nördiga bekanta har jag faktiskt.

2009-01-01 @ 11:04:03
URL: http://izme.blogg.se/
Postat av: Theredon

Bra, Emma! Vi är mycket stolta över dig :D



-Kalle-

2009-01-01 @ 17:01:58
Postat av: H

oh oh, the nails are gone? hoppas du sparar ut igen, de var så fina :)

2009-01-05 @ 18:28:36
Postat av: emzi

The nails are gone, almost. Det finns nog lite nagel där redan. :) Jag håller på. :)

2009-01-05 @ 18:30:51
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0