OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Idag så dog jag.

skrivet på X3M 12.01.2009 14:50

 

Den här dagen började med att jag dog. Sveps sa att jag eller egentligen vi inte får åka på kryssningen som skulle föra mig till sverige. Så mitt hjärta slutade slå och tårkanalerna öppnades ganska så fort. Så jag dog.

Men nu efter en massa om och men och hat åt många håll så fixade jag det så att jag åker på fredag kväll och kommer tillbaka på söndagen. Jag får flyga båda vägarna och betala en massa för det, men vet ni vad! Det är verkligen värt alla pengarna!
De flickorna är värda så otroligt mycket!

Jag älskar dem allihopa så mycket!

Så jag är ännu vid liv. Men fattig.

- Humör: bra nu.
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Myron

Jag vill bli din vän :P. Detta är från förra inläget.



Men jaa. Om du vill adda mig på din msn så är du vällkommen :P Det är samma som min epostadress :p

2009-01-12 @ 14:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0