OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

jag kan göra så mycket...

Ojoj. Klockan är mycket....den är 12:18 här i det här landet. Jag skall upp imorgon ganska så tidigt eftersom jag skall träffa Tony. Jag borde ju såklart gå och sova så småningom men här sitter jag och planerar vad jag ännu borde göra.

Lista på saker jag kan göra:
  • städa
  • flytta över saker till hårdskivan
  • skriva dagbok
  • läsa Twilight
  • skriva fanfiction
  • skriva annan fiction
  • fota kläderna jag köpte idag
  • flytta över dem till datorn
  • osv.
Jag har alldeles för mycket jag borde och kan göra för att ens tänka på sängen. Shit alltså. Det här är inte friskt alls.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0