OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Alla vill hit.

God Morgon på er alla!

Här sitter jag med en rinnande näsa och tror att jag kommer få fel i huvudet! Mest pågrund av att Miyavi-biljetterna kommer till försäljning på måndagen och nu för en stund sen fick jag veta att Ayabie är påväg till Finland  igen och jag kan ju inte missa dem. Deras biljetter börjar säljas på TISDAGEN.

Mina pengar börjar försvinna igen.

Ibland är det lite dåligt att Finland är så populärt när det kommer till Jrock. Alla kommer hit.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0