OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Det går bara fel varje gång...

Jag tänkte försova mig idag och det är aldrig jätte hejssan. Det gick såhär att jag hade väckarklockan på 7:00 och den väckte mig, men sen orkade jag inte stiga upp ännu så jag flyttade den en timme. Efter en tid kollade jag på klockan igen och den var 13 minuter över 8. Kollade på tiden då den skulle väcka mig och det stod 7 fortfarande. Från och med nu så skall jag inte flytta den alls! Det blir ju ändå inget av det.

Snart skall jag kila iväg till skolan. Vi har först en del photoshop grejs och sen skall familje-projektet hängas upp, vilket inte rör mig eftersom jag inte har den klar. Läraren kommer inte att tycka om mig. Undrar lite om jag skulle kunna slippa gå imorgon när de ändå bara är kritik över arbetena, som känns lite onödigt för mig att vara på. Kanske jag skulle kunna fråga.

Nu skall jag gå. Puss på er alla!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

"Livet är hårt, sa bejbisen och kröp tillbaka in i livmodern."

-Sagt av min väldigt cyniska lärare, men han har definitivt en point.

2008-04-03 @ 13:34:39
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0