OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Det regnar...

Klockan är över tolv. Fan. Igen ett fint nattinlägg. Jag är så duktig på att skriva såna när jag inte har skola. Det är egentligen inte så bra att vara bra på det, men ändå.

Har suttit och skrivit på Jules en stund nu och är så glad att jag fått skrivet. Vill inte alls lämna datorn för att gå och sova. Vill ju bara fortsätta skriva. Men jag måste sova eftersom vi har fest imorgon. Släktkalas. Jag måste städa rummet ännu på morgonen och sen gå efter min bästa kompis som även skall komma hit på fest.

Det regnar där ute vilket är lite tråkigt. Dock är jag glad att jag sitter inne.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0