OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

feel the breeze

jag11

Mest för att mitt hår har en rolig färg där. På bilden.

Idag skall min lillebror ha fest här hemma hos oss. Jag är glad att han inte kastar ut mig och säger att jag inte får vara med. Han är snäll och låter mig stanna. Jag kan vakta att ingen gör någonting dumt eller onödigt. Dessutom tänker jag se till att ingen går på någondera dator bara för att det är så onödigt om man är smått påverkad av alkohol.

Jag skall vakta, men jag skall även ha det roligt. Antagligen så skall de spela Buzz och jag kanske även kan få göra det. Jag hoppas på det åtminstone.

Igår fick jag mitt pris som jag vann i en av Modeakutens tävlingar. Ett par jättesöta örhängen. Skall nog ta bild och visa dem åt er lite senare idag.

Nu är jag hungrig och behöver mat.

Puss ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: M

röstade på dina bilder på nagelhemsidan som du e med på!! jättefina. ska du skicka mer bilder dit?

2008-04-23 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0