OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I en spegel som jag har

Skrivet på X3M den 17.04.08 klockan 13:47



D
et var just någon som ringde på vår dörr, men jag öppnade inte. Kollade i titthålet och såg att det var några småkillar som tydligen bara lekte. Man blir så irriterad på småbarn ibland. Varför skall vissa vara så barnsliga och gå ringa på andras dörrar?
Dessutom hade jag en gång ett gäng killar utanför mitt fönster som kastade sten mot mitt fönster. Nej det var inga snygga killar utan småbarn.

Två platser jag tycker att ni alla skall besöka:
1. Min livejournal där jag kommer att lägga alla mina berättelser och sånt. HÄR.
2.Min andra blogg som är orsaken till att jag inte längre skriver här alla dagar. Den hittar ni här.

Nu tror jag att jag skall fortsätta skriva på BF som jag fastnat för. Tror att jag har hela chapter 2 färdig nu, eller åtminstone i stora sätt. Kommer nog att kolla igenom den och fylla på, kanske. Känns underbart att kunna skriva igen.

Kram på er! ♥



[Humör:   :D ]
[ Musik: X3M ]

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0