OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I'm back, baby!

Jag stannade inte hos pappa eftersom han bara satt och tittade på rally och liknande. Formula kom ju även. Jag blev uttråkad och bestämde mig för att komma hem för att kunna blogga och liknande. Min lillebror har ju jobb idag så han är där till 12 på natten typ. Så det var helt onödigt för mig att stanna hos farsan.

Igår åkte jag buss till Helsingfors istället för tåg, eftersom jag länge velat testa att åka buss. Dessutom är det mycket roligare enligt mig. Att lyssna på musik och känna hur bussen vänder och allt. Det är så skönt. Jag tänkte nästan somna där jag satt.

Steg av i Munksnäs där vi har bott förut och gick sedan till pappa därifrån. Det var så fint väder att det var skönt.

Hur har ni det?

Kram!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0