OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag kan bara inte lära mig...

Klockan börjar närma sig massor och jag sitter fortfarande och slöar mig framför min lilla Honey. Ja, min dator heter så och jag vet att ni säkert skrattar åt mig nu, men jag bryr mig inte. Senare idag så skall jag och mamma åka till stan efter mormorstvilling som skall vara hos oss en tid. Det skall bli så jätteunderbart att träffa henne igen. Hon är väldigt viktig för alla oss eftersom vår mormor dog för många år sen. Så hon har kanske lite tagit den platsen i våra hjärtan.

Jag hoppas så att hon stannar till kalaset nästa söndag. Min lillebrors 18 års släktkalas. Det skulle vara så kul.

Men nu skall jag nog sova.

Tack för alla kommentarer, ni är bäst helt enkelt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0