OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Kläder är kul

Var och kollade urvalet hos Gina Trikot idag och jag gillade vad jag såg. Priserna var inte heller dumma. Jag tycker om billiga klädesbutiker ganska så mycket. Jag tror att jag måste gå och shoppa någon dag. Alla bilder med människor som har fina kläder på sig får mig att vilja köpa kläder, även om jag hatar att spendera pengar egentligen.

Det är lite intressant.

Jag är i stort behov av jobb fortfarande. Jag tror inte att det kommer att ändra någonsin. Fast jag hoppas såklart att det gör det. Annars så får jag problem i framtiden.

Haha.

Jag är så rolig såhär småbakis oxh trött.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0