OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Listor är alltid roliga.

Hittade denna i Sandras gamla blogg och bestämde mig för att jag inte har någonting bättre att göra.

ALLMÄNT
...

1. Pierca tungan eller näsan? - Näsan
2. Vara seriös eller rolig? - Både och, det beror hemskt på situationen och mitt humör. Jag vill inte att ifall det är ett seriöst tillfälle att någon skall skratta bort det. Det skulle typ vara hemskt.
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Ingendera eftersom jag inte dricker mjölk alls. Jag vill inte veta hur mina ben ser ut.
4. Brinna upp eller drunkna? - Brinna upp om man nu måste välja.
5. Umgås med dina föräldrar eller mina fiender? - Föräldrar.


SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon nu?
- Alltid.
2. Sol eller måne? - Jag måste säga måne. Romantik.
3. Vinter eller höst? - Höst, en massa fina färger.
4. Soligt eller regn? - Soligt.


OM MIG..

1. Hur mycket är klockan nu? - 16:40
2. Fullständiga namn? - Emma Johanna Forss
3. Vart vill du bo? - Sverige
4. Hur många barn vill du ha? - Åtminstone ett.
5. Vill du gifta dig? - Sen nångång när den tiden är inne så ja.
6. Är du kär? - Jag försöker hålla mig från att bli kär för tillfället.
7. Favoritårstid? - Sommar.
8. Humör just nu? - Ganska så bra.


HAR DU...

1. Kysst någon?
- Ja.
2. Blivit kramad? - Duh.
3. Känt dig fånig? - Troligen.
4. Saknat någon? - Saknar helatiden.
5. Gråtit? - Jag är mänsklig.
6. Ljugit? - Visst.
7. Blivit kysst? - Ja.


GREJER..

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång?
- Nej.
2. Har du en hund? - Nej.
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Egentligen så har jag aldrig sovit med någon, eller inte så som jag tror att fråga menar, så på ett sätt så kan jag inte veta.
4. Tror du på spöken? - Njaaae...vet inte.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0