OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Mat och Hanna Fridén.



Först så visar jag åt er alla hur otroligt hälsosam människa jag är, med att visa vad jag köpte när jag var till butiken för någon minut sen. Det är nästan skrattretande.

Fast lite bra har jag gjort idag. Jag var på en liten promenad med mammas bästa kompis. Jag skickade sms åt henne och så svarade hon och sa att hon är här om 3 minuter. Det kallar jag snabba vändningar. Det var roligt.

Det är så otroligt fint väder.

Sen vill jag göra lite reklam för Hanna Fridéns NYA blogg. Den kan ni alla hitta här. Hon flyttade till Metrobloggen och får nu betalt för sitt bloggande. Det tycker jag att är alldeles jätte bra. Här kan ni läsa artikeln om hennes flytt till Metrobloggen och annat roligt. Hon är en bra människa.

Nej, nu skall jag gå tillbaka och titta på Gokusen och njuta.

Puss på er! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Emmawe

Ja metrobloggen är topppen!

2008-04-23 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0