OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

me is cute

jag8

Ibland lyckas jag med att bli översöt på bild. Haha. Fast jag nu själv säger det. Tycker ni inte att jag ser lite söt ut på bilden?

Idag skall jag till frissan och få min utväxt färgad. Det skall bli så underbart. Det är nästan en centimeters utväxt redan. Skall nog även klippa topparna lite eftersom jag tror att de inte är i så hemskt bra skick. Det är en tid sen jag var till en frissa faktiskt. Jag hoppas på att mamma skall betala det, men vi får se om hon är så snäll idag.

Jag skulle så vilja gå och se nån film på bio nån dag. Jag har fribiljetter som borde användas. Nån som vill komma med? :)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

WHAT? Delar du med dig av fribiljetter? Du har mitt nummer. Ring mig!

2008-04-11 @ 11:35:31
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: emzi

Du är så söt, dankku.

2008-04-11 @ 23:10:47
URL: http://izme.blogg.se
Postat av: Trollan

hur går det med dina naglar då, växt ut nu? :)

2008-04-15 @ 09:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0