OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Onsdag 2 April.

Skall gå till skolan riktigt snart och är smått nervös. Både för det att jag inte gjort uppgiften som skall vara f'ärdig idag och för det att jag tror att det att jag inte skall med till Barcelona kommer att komma på tal. Jag skulle inte orka prata och förklara ännu en gång varför jag inte är påväg.

Är det inte helt förståerligt att jag vill vara med på min lillebrors födelsedag? Han fyller 18 för guds skull! Det är inte varje dag ens lillebror blir vuxen.

Jag var duktig idag och tvättade håret. Jag hatar att göra det här för det mesta, men när man måste så måste man. Kallt eller vääldigt varmt. Ingendera tycker jag om riktigt. Inte roligt. Men nu har jag rent hår och kan börja egofota mig själv igen.

Haha.

Puss o kram på er!

ps. på tal om födelsedag så fyller min lilla Nera 19 år idag. Grattis åt henne! ds.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0