OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Ready, Set, Go!

Det har blivit en massa yttligheter och musik i denna bloggen. Jag vet inte om jag tycker att det är dåligt eller bra. Kanske det lutar mer mot bra sidan ändå. Sitter nu och lyssnar på Tokio Hotel - Reden och blev just kär i Bills röst pånytt. Jag lyckas alltid glömma att lyssna på vissa artister under en tid, då när jag är fast i ett annat band (som under en tid varit Super Junior). Jag glömmer hur underbart bandet är och sen när jag lyssnar på de igen så kommer jag ihåg och faller pånytt för bandet.

Det är alltid lika fascinerande.

Monsoon är även så otroligt vacker. På engelska, men den är nog även underbar på orginalspråket.

Nu blir det en massa prat om TH. Haha.

Det var ju inte det jag skulle prata om egentligen, men kanske det inte gör någonting.

Klockan hinner alltid bli en massa förren jag faktiskt kommer på att jag kanske borde sova inatt även. Skall till Pigru imorgon övernatt. Dit skall ett gäng av flickor och vi skall väl festa lite. De skall antagligen dricka en del alkohol, men jag tror att jag står över. Jag mår inte så bra att jag skulle vilja konsumera alkohol, åtminstone inte i stora mängder. Visst kan jag säkert ta ett glas ifall någon bjuder, men annars så får det bli bort för min del. Kommer att ta kameran med mig så jag kan alltid leka med den. Fota en massa och kanske sen publicera en del bilder här, beroende på om människorna inte har någonting emot det.

En del lekar och spel står även på listan av saker som skall göras. Antagligen så hoppar jag över det även och sitter och tittar på. Jag har aldrig riktigt tyckt om lekar.

Skriver mer på morgonen fören jag åker, men på kvällen blir det nog inget inlägg tror jag.

Kram! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Petra

Hej! Jag var bara inne och kikade lite på din sida. Tänkte bara lämna ett litet avtryck. Spana gärna in en schysst "musikvideo" om 80-talet på min blogg. :)
//Petra

2008-05-01 @ 19:51:50
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0