OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Stå aldrig still.

Jag skulle ladda upp en bild men tydligen så var min dator och/eller bloggen av annan åsikt. Det stör mig när jag och bloggen/datorn inte riktigt är på samma sida. Det fungerar inte riktigt. Men jag skall försöka imorgon igen nu orkar jag inte bara bråka. Jag vill blogga istället.

Jag tycker att det är roligt att Thåström har finska i bakgrunden i en låt. Det är lite roligt att lyssna på det. Finska och svenska blandat i mina öron. Det är intressant.

En massa godis har gått ner i magen på mig och jag har tittat på Joan Of Arcaidia. Det är ett bra program kan jag berätta åt er alla. Nu sitter jag och lyssnar på Thåström eftersom jag glömde cd:n i datorn så den kom med hit till Karis. Jag kan inte säga att jag klagar egentligen.

Dessutom har jag lekt lite med bloggen även. Nu är jag ganska så nöjd för stunden. Love it. Vad tycker ni? Buu eller bää?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Vitt. Varför ska så många envisas med fucking vita bloggar? Ja ja, världen är hopplös, även den virtuella... *suck*

2008-04-02 @ 01:05:32
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: Mariana

?Ja ja, världen är hopplös, även den virtuella...?
Den kommentaren fick mig att börja skratta och jag har nu de senaste fem minuterna legat och fnissat för mig själv här i mitt kalla sovrum vilket gör att laptopen som jag har balanserad på min mage guppar. Jag ligger nämligen i sängen och har därför laptopen uppfälld balanserande på min mage med stöd av mina knän och läser bloggar. Det är bekvämare än det låter, kan jag säga dig! Egentligen ville jag mest säga som så att hej hej hemskt mycket hej, jag har hittat hit helskinnad och allt är frid och fröjd. Jag ska också komma ihåg att byta adress i min länk från bloggen och så får du göra detsamma, för du länkar fortfarande till min blogspot-blogg, vilket gjorde mig jätteglad att se (jag är alltid seg på att upptäcka när andra försöker visa mig uppskattning!) och du är söt söt söt. Jag borde sova nu nu nu för jag har nämligen bestämt mig för att faktiskt gå till skolan imorgon. Därför säger jag godnatt här. Ta hand om dig och den där bilden du har som visningsbild kommer alltid att vara perfektion.

2008-04-02 @ 03:00:53
URL: http://resonemang.blogg.se/
Postat av: emzi

Dankku ---> Det började från det att jag tog bort alla färger för att lättare kunna se vad som hör till vad, men sen så tyckte jag att det såg ganska så bra ut så det fick stanna. Och om du håller muspekaren på länkarna så ser du kanske att det finns lite färg. :P

Mariana ---> Jag skall länka till din blogg så fort jag orkar ta itu med länkarna. Jag har ju nog börjat på det, men just nu sitter jag och är nervös över skolan så det går inte att göra nu. Dock kan jag skriva långa svar på människors kommentarer för det är jag så proffs på att jag skulle kunna göra det sovandes. hahahaha. Du är sötast, gulle och jag älskar dig. Underbart att du finns där och läser min blogg. PUSS.

2008-04-02 @ 08:37:21
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0