OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Stackars fullgubbe.

Jag glömde helt berätta vad snäll jag var igår. På väg hem med metron så satte sig en fyllis framför mig och han luktade äckligt, ni vet piss och gammal sprit. Jag betraktade honom en tid. Jag såg att han drog fram en väldigt liten näsduksbit ur fickan och jag började tycka så otroligt synd om honom där han snöt sig i en miniliten bit. Jag hade själv näsdukar i ryggsäcken så jag tog en och räckte fram den åt honom. Jag tror nästan att han tvekade lite fören han tog emot den.

Det var en massa människor som kollade konstigt på mig när jag gjorde det, men jag bryr mig inte. Jag ville hjälpa stackaren.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Ja, han är ju människa fast han har hamnat lite fel.
Och han gjorde väl ingen förnär när han satt där.
Du gjorde ju klart helt rätt.
Ha en skön lördag.

2008-04-05 @ 09:24:36
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Dankku

GO Emz!
Bra gjort. :)

2008-04-05 @ 13:36:57
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0