OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

statistik

statistik

39 unika
. Wohooh! Jag blir väldigt glad av fina uppgång av läsare. Okej jag vet att detta är pågrund av mitt förra inlägg, men jag hoppas att kanske någon av dessa har blivit här för att stanna även. Hoppas kan man ju alltid.

Jo, jag vet att det är måndag och veckans fråga borde ha kommit idag, men jag fick sista svaret först sent idag så jag bestämde mig för att lämna det till imorgon. Så nu kommer denna veckans fråga imorgon.

Puss o kram! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0