OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Super Junior

Nu sitter jag i köket och lyssnar på sluttonerna av Art of Life, eller slut och slut tonerna. Det är sju minuter kvar. Låten är ju 29 minuter lång så, så man kan ju säga att det är sluttonerna. Yoshiki som plinkar på sitt piano.

Detta kommer att bli ett musikinlägg igen och jag kommer att förstöra all trovärdighet jag har kvar. Åtminstone som en person som lyssnar på Dir en grey och liknande.

Super Junior går ju inte riktigt i samma kategori.

Men när de är så otroligt gulliga! (länken går till en video på youtube.)

Här följer två musikvideon. Lyssna om ni vill.





Miracle är så söt. Och det är så gulligt när de sjunger på engelska. Hahaha. Det är lite samma som med japanska artister. De kan inte och det låter så jätte gulligt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Thuy

gillar du oxå suju ??

2008-04-27 @ 13:27:46
Postat av: emzi

Joo det gör jag. :)

2008-04-27 @ 20:01:34
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0