OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

The sun i shining

God Morgon på er allihopa!

Det är riktigt fint väder där ute och jag funderade på att gå till stan och fotografera lite. Tänkte på det redan igår och nu när det är så fint väder så skulle det vara jätteroligt. Måste ju även gå efter min biljett från tiketti och då måste jag åka in till stan ändå. Så två flugor på en smäll.

Men först måste jag nog äta lite morgonmål och sånt. Är faktiskt lite hungrig nu. Vaknade först kring halv tolv vilket är bra med tanke på att jag bara sov en timme dåförra natten. Så nu fick jag sovet och är inte så trött som jag var då.

Lillebror köpte ett nytt BUZZ spel igår och det var skitkul när vi spelade det.

Det var någon som frågade hur mina naglar mår. Mina naglar mår perfekt och jag skall se om jag inte skulle kunna ge er en bild ikväll.

Ha en bra dag!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en bra dag i det fina vädret :)

PS. Just nu kan man vinna ett par skor på min sida, var jätte gärna med och tävla ! Dem är skit snygga :) värde 650 kr.
Kram

2008-04-15 @ 11:59:07
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0