OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Utpumpad Emz med vuxen lillebror.

Nu har världens bästa lillbror fyllt 18 år. Det är ganska så bisarrt. Jag kan inte tänka mig honom som en stor 18 årig vuxen man. Han är min lillebror även om han är mycket längre än mig och människor antagligen tror att jag är yngre när vi går på gatan.

Nu är han vuxen och kan köpa öl och tobak helt lagligt.

Han har slutat praktiken för typ 13 minuter sen. Får se om han blir bjuden på en öl eller någonting där.

Vill lite gå och sova men är lite orolig att jag kommer att bli väckt av bror när han kommer inklamppande. Jag vill inte bli väckt när jag just slumrat in. Men jag börjar faktiskt bli ganska så trött nu.

Mitt ångestande över provet som gick så dåligt har sugit upp alla mina krafter och jag är helt utpumpad.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Sandra

jag har läst litegrann och du får ursäkta att jag inte kommenterar alla inlägg, jag tänkte försöka få ihop allt jag vill ha sagt i en.
för det första, dude, jag förstår dig vad gäller inpluggning! man sitter i evigheter och tror till slut att alla kugghjul snurrar åt rätt håll i huvudet, men när provet är framför en tror man inte att man har öppnat boken. en sådan relation har jag med min biologilärares prov - tänka sig att det är alltid HENNES prov, i HENNES ämnen som går åt helvete, liksom? undersök det, det är säkert inte dig det är fel på, det är läraren.
jag vet, mina briljanta frånskyllningar borde få nåt slags pris.
jag kunde knappt tro de när min bror fyllde arton. eller att jag ska fylla arton o.O THAT'S MESSED UP. mestadels för att åldern egentligen är något stort fast inte känns vidare värst stort och man bara... feeh. överskattat.
dessutom är jag inte vuxen. jag kommer aldrig bete mig vuxet. det säger jag inte som en principsak, det säger jag för att jag känner mig själv. can't happen, won't happen.
eeeeeeeeeeeeeh. HEJ. jag försökte skriva nåt vettigt här, jag vet inte om det fungerar.
DET ÄR BRA ATT DU SITTER UPPE PÅ NÄTTERNA OCH BLOGGAR. DET BETYDER ATT NÅGON ÄR LIKA DÅLIG SOM JAG PÅ ATT GÅ OCH LÄGGA SIG. tjoflöjt.

2008-04-09 @ 00:26:58
URL: http://egoistikku.blogg.se
Postat av: Dankku

Jag höll på att tolka den här rubriken fel. That would be SO wrong, liksom...

2008-04-09 @ 11:43:03
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: emzi

NOOOU. ÄckelDankku! Usch!

2008-04-09 @ 11:55:56
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0