OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Utväxt

jag3-utväxt
Det var ju inte så många veckor sen jag färgade håret och som ni kan se på bilden så har jag redan en ganska så synlig utväxt. Det är lite jobbigt att ha ett hår som växer så otroligt snabbt att man inte alltid riktigt hinner med i svängarna. Men ändå så gillar jag mitt hår väldigt mycket, även om det säkert inte tycker om mig när jag ljusade upp det så drastiskt och antagligen mördade det på samma gång.

Jag har testat att klippa det kort två gånger och varje gång har jag ångrat det efter en tid så nu tänker jag inte längre göra det. Åtminstone inte på några år. Om jag vill ha kort hår så får jag helt enkelt bara köpa en peruk. Klippa låter jag bli.

Skoldagen gick ganska så segt men jag överlevde. Skall nog gå imorgon och lyssna på kritiken av familjeprojektet eftersom läraren tyckte att jag kan ju få en hel del ut av det. Och det tro jag också. dessutom blir det nog roligt att höra dem berätta om sina projekt och bilder. Det jag såg idag såg jättefint ut.
Skall själv nog fota i helgen på min. Måste komma ihåg att ta med kameran hem imorgon.

Vi har prov på måndagen
och det dödar mig smått. Jag hatar prov mer än någonting annat. Jag suger på att skriva prov eftersom jag alltid blir så nervös vid provtillfället och mitt huvud bara töms av all den information som kanske finns där någonstans. Suck.

Om sådär en timme är det mat. Underbart. Jag är lite hungrig redan nu.

Puss o kram,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: nadja

inget roligt med utväxt =/

2008-04-04 @ 20:45:30
URL: http://rosalady.blogg.se
Postat av: emzi

Nej definitivt inte. Funderar på att gå och färga bort den nu på veckan så att jag inte har en utväxt på min brors födelsedagsfest.

2008-04-04 @ 21:08:11
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0