OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

X3M:lång men fin dag

skrivet den 02.04.08 klockan 18:52 på X3M


Det är jättefint och varmt väder där ute. Tog inte ens jackan på mig när jag gick till skolan idag. Jag frös inte alls. Anledningen till att jag typ alltid har jackan med mig till skolan även om det är väldigt kort väg är den att jag faktiskt är en som fryser jätte lätt. Så jag har faktiskt fortfarande långkalsingar på mig.

Skoldagen var lång. Från 10:15 till 16:45. För er kanske det inte låter som länge men för mig är de det. Tro mig jag hade väldigt svårt att vara tillslut.

edit
Ajooo. Gratta Nera på födelsedagen! Hon blev gammal idag! 19 år!


[Humör:   :) ]
[ Musik: - ]

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0