OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Alexander McQueen Fall 2008 Ready-to-wear Collection


Bilder: style.com resten av collectionen kan ni kika på här.

"I've got a 600-year-old elm tree in my garden," he said, "and I made up this story of a girl who lives in it and comes out of the darkness to meet a prince and become a queen."
Alexander McQueen

När jag såg bilderna 5 och 6 så fick jag stor lust att ta fram garn och stickor och börja sticka på en stor, lång och mjuk ylletröja. Jag tror att det är någonting jag tänker göra sen när jag har pengar till garn och sånt.

Jag hade tråkigt igår så jag tog upp style.com och hamnade in på Alexander McQueen. Tänkte tappa hakan och all förstånd. Det är så otroligt vackert helt enkelt. En massa tyll och spets. Vackra detaljer. Otroligt vackra klänningar, både korta och långa.

Svart/rött/vitt blandat.

I'm in heaven.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: anjelina

mkt tjusigt:))

2008-08-07 @ 11:21:11
URL: http://anjelinahippielover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0