OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

alright.

Nu tänker jag definitivt vägra säga gomorgon eftersom jag redan suttit uppe så länge och klockan är så mycket. Och först nu börjar jag känna mig hungrig.

Idag kanske det inte blir en promenad, om inte jag går senare på kvällen. Allt är möjligt, men just nu så känner jag inte för det. Tror att jag skall äta först och sen kanske skriva in sms på datorn och kanske städa lite. Låter det bra? Någonting nyttigt vill jag göra, även om jag inte går ut och promenerar.

Jag vill vara duktigt så att jag kan vara stolt.

10 dagar kvar till Sveps.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: S a r a h

Haha! Men Emma då vet ja va du kan göra, du kan börja dansa :D

2008-08-21 @ 15:58:43
URL: http://saraharas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0