OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

En massa pizzasnack

Skall snart gå och titta på en film som kommer på tv. Tittade faktiskt Harry Potter och Fången från Azkaban idag tillsammans med lillebror medan han åt sin pizza. Det var lite roligt.

Dagens roligaste händelse var säkert när vi kom till pizza stället så sa gubben i kassan "Dubbelost? Tonfisk?" åt min lillebror. Haha. Han kan snart allt Leo skall ha på sin pizza. Det bevisar att Leo äter pizza alldeles för ofta.

Min statistik sköt i höjden idag. Shit liksom. Jag tror att det att jag länkade till silverfisken och hans fotoblogg har någonting att  göra med den saken. Kul med lite mer besökare ibland.

Kram på er! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0