OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag slår ett slag för Twitter...

...som antagligen är den onödigaste grejen på hela internet, men som jag ändå tycker om ganska så bra.

"What is it? 
Twitter is a service for friends, family, and co–workers to communicate and stay connected through the exchange of quick, frequent answers to one simple question: What are you doing?  Bloggers can use it as a mini-blogging tool."


Det är väldigt lätt att uppdatera och hålla vänner uppdaterade om vad du håller på med, speciellt när man kan ladda ner en liten grej så att man inte ens behöver besöka sidan för att uppdatera eller läsa andras uppdateringar. De ploppar upp i en liten ruta i webläsaren. Sjukt bra!

Ni borde alla bli medlemmar och bli förtjusta. Detta är nästan finare än FaceBook och det säger ganska mycket! FaceBook är bara shit, men ja, jag finns med där även.

Men Twitter är fin grej.

ps. Ni kanske har sett den lilla rutan som kommer från twitter på sidan av min blogg. ds.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0